Svar på frågestunden!

Anonym om Frågestund !:

Hur sminkar du dig ? :) varför första & sista ?

Svar: Oftast när jag sminkar mig så anväder jag mig mest av fondation, puder och mascare. Och även ibland någon öggonskugga. Mest i bruna eller guldiga toner.
Haha jag kanske kommer ha någon mer frågestund nu när man vet att man fick lite frågor. Så kanske inte blir sista gången!

M om Frågestund !:

Hej! Behöver du banta o tänka nått på vad du äter för att vara så smal o fin som du är eller har du grym ämnesomsättning?

Svar: Haha om du hade känns mig så hade du vetat att jag är den största godis och skit ätaren som går i ett par skor! Jag lever nämligen på godis, chips, pizza, mc donalds och allt annat onyttigt. Så jag tänker absolut inte på vad jag äter fast jag kanske borde göra det ibland. Min ämnesomsättning är nog bara riktigt bra.

Anonym om Frågestund !:

Hur ser din favortvardagsoutfit ut :)? Gillar du varma eller kalla färger mest?

Svar:Jag är ju en sån som älskar det enka men snygga. Helst hade jag gärna sprungit runt i ett enkelt linne, tajta jeans och ett par snygga High heels.
Jag gillar både varma och kalla färger men det mesta i min gaderob är nog tyvärr mest i svart och vitt.

cajsa om Frågestund !:

kan inte du lägga upp bilder på din garderob, skor m.m. :D? och vilka sminkprodukter och sånt du använder dig utav? kramis :)

Svar: Jo det kan jag absolut göra, vi håller på att fixa min gaderob så den är inte riktigt färdig än. Men så fort den är klar så kommer det och det kommer även komma inlägg med skor och smink senare.

Emma om Frågestund !:

vad gick du för linje på gymnasiet & varför?har du nått drömyrke?

Svar: Jag gick mode/design på bäckadal här i Jönköping. Jag valde den eftersom jag gillar mycket mode, kläder, skor, modevisningar m.m. Jag trivdes mycket bra faktiskt!
Just nu har jag inget riktigt drömyrke så ska försöka lista ut det nu genom att skaffa mig erfarenheter innom olika inriktningar.


Tina om Frågestund !:

Älskar din blogg, du är så söt :)
Jag undra hur lång är du ?

Svar: Åhh tack så mycket. Alltid lika kul att ni gillar bloggen.
Jag är 165 cm !


lina om Frågestund !:

har lite frågor angående ditt hår! när du färgade det, var de hos frissan eller hemma? isf vilken färg använde ni? super fint!!

Har du löshår eller är det ditt riktiga??

kanon bra blogg!!


Svar: Det är så att Julias barndomskompis Jonna är utbildad frisör så hon hjälpte oss med det. Men vi köpte med oss färg från ica maxi. Jag vet tyvärr inte vad färgen heter men jag ska snart färga om det så då kan jag visa vilken jag använder.
Va kul att du tycker om det!

Ja jag har ju satt i löshår fast clips nu så jag kan välja om jag vill ha i det eller inte. Men det värsta är att man blir lite "beroende" av det. Så jag har i det nästan varje dag ändå ;)

Tack så mycket!


Anna om Frågestund !:

Hur fixar du ditt hår?:)

Svar: Just nu lockar jag mest mitt hår. Och detta gör jag med min plattång och sen lite spray på de sen ät jag fit for fight ;)

 

Anonym om Frågestund !:

Berätta massa om dig själv :)
Super fin blogg :) kram

Svar: Haha ja du var ska jag börja. Jag är en glad och sprallig tjeje som bor i centrala Jönköpinng tillsammans med min pojkvän. Jag jobbar extra på Village och även nu på Albrekts guld.
Det är lite svårt att komma på saker om sig själv så är det något särskillt du undrar så äär det bara att fråga ;)


Melissa om Frågestund !:

Va har du för olika smeknamn?

Gillar din blogg ^^

Svar: Tack så mycket :)
Jag har inte så många smeknamn. Min mormor brukar kalla mig för Hanna. Och Alexandra gumman brukar kalla mig för pärlan nu för tiden! Annars är det ingen speciellt så ;)


Anonym om Frågestund !:

Visa bilder på eran lägenhet ? :)
Älskar din blogg !

Svar: Åhh tack så mycket! Va kul att du gillar den.
Jag tänkte jag skulle slänga in ett par nya bilder på lägenheten framöver så håll utkik. Annars kan du ju gå tillbaka och kolla i augusti då jag la upp bilder i början på lägenheten ;)


- om Frågestund !:

Hur många läsare har du ca varje dag :)

Svar: Jag har en ganska lite blogg men är väldigt glad över de läsare som jag har och tycker det är väldigt roligt att de tycker om att läsa om mitt enkla liv.
Jag har ca 250-300 läsare per dag och jag är väldigt glad för dessa ;)


Laura om Frågestund !:

hur många läsare har du per daG

Svar: Kolla svaret över.


Hanna om Frågestund !:

Hej! Jag läser din blogg till o från å jag gillar ;)
Jag undrar hur du och din pojkvän träffades?


Svar: Va kul, jag hoppas du kommer fortsätta läsa då ;)
Jag och Jesper träffades under gymnasite tiden, då han gick sitt tredje och sista år och jag mitt första. Det är en ganska lång och mysig historia men kör bara igenom den sabbt här.
Vi började prata lite sen så bjöd han ut mig på alla hjärtans dag. SÅ vi var och åt på "Trottoaren" och sedan gick vi på bio.
Sen kunde vi inte släppa varandra ;) haha


- om Frågestund !:

Va använder du för smink ?

Svar: Jag tänkte jag skulle slänga in ett inlägg framöver och visa vilket smink jag använder eftersom jag fått ganska många som undrar det och hur jag sminkar mig!



Anonym om Frågestund !:

Visa bilder på eran lägenhet ? :) Hur sminkar du dig ? :)

Svar:Som sagt håll utkik för det kommer komma inlägg med både nya bilder och hur jag sminkar mig.



M
om Frågestund !:

Hur långe har du och din pojkvän varit tilsammans ? Hur träffades ni ? :) :)


Svar: Vi har vart tillsammans i 3 år och snart 9 månader. Hur vi träffades har du i lite längre upp ;)


Malin om Städning !:

Vad använder du för ansiktsprodukter?


Svar: Ska jag vara ärlig så använder jag inga ansiktsprodukter mer än mitt smink som sagt ;)


Christina om Städning !:

Käkar du p-piller och vilka isf? biverkningar?


Svar: Jag äter neovletta. Och jag har faktiskt inte fått några biverkningar av dom som jag vet i alla fall ;)


Lena om Städning !:

Solar du solarium, eller hur kan du vara så brun? (:


Svar: Jag brukar sola solarium lite då då. Men nu har jag inte solat på år och dagar känns det som ;) Men min färg brukar hålla i sig ganska bra ändå men just nu är jag ganska så vit om jag får säga det själv!


Hoppas ni fick svar på era frågor. Det har vart jätte kul att läsa era frågor och se vad ni undrar över. Så fortsätt gärna kommentera eller ställ frågor för det uppskattas.





Kommentarer
Postat av: malin

hej igen! jag ställde frågan om vad du använde för ansiktsprodukter, menar du att du bara tvättar dig med tvål och vatten morgon och kväll? (: inget sminkborttagningsmedel eller någon dagkräm osv? :) du har så fin hy! tacksam för svar :D

2010-10-26 @ 13:32:04
Postat av: johanna

Ne de är sant, jag använder sminkborttagning varje kväll så klart ;) Men annars så gör jag inget särskillt faktiskt ;)

2010-10-26 @ 14:02:07
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback