Städning !

Hej babes!

Idag är vi i fullrulle med stor städning här hemma. Har putsat fönster, städat gaderober, köket, badrummet och så vidare. Men tänkte bara slänga in ett inlägg snabbt så ni vet att jag inte har glömt er. Haha.
Sen ikväll ska jag och Alexandra gumman iväg och köra bodypump och efter de en halvtimme stenhårt magpass.
Så jag kommer svara på era frågor senare eller i morgon när jag har tid. Men undertiden så fortsätt att fråga på i inlägget nedanför. Alltid så kul att få lite frågor!



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad använder du för ansiktsprodukter?

2010-10-25 @ 19:24:23
Postat av: Christina

Käkar du p-piller och vilka isf? biverkningar?

2010-10-25 @ 19:25:11
Postat av: Lena

Solar du solarium, eller hur kan du vara så brun? (:

2010-10-25 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback