Bodypump

Godmorgon godingar!
Då var man uppe igen. Nu har jag precis hoppat i träningskläderna för snart ska jag och Alexandra gumman ner till sportlife och köra ett härligt bodypump pass.
Även min kära syster ska vara med så det blir kul när vi alla är där.  Men innan det ska jag och min Alexandra pka ner till banken eftersom jag måste fixa ett ärende där innan täningen.



Idag ska jag testa mitt nya härliga träningslinne jag köpte igår. Galet skönt och jätte härlig färg. Kostar endags 99kr på stadium. Så ska nog passa på att köpa en till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa bilder på din lägenhet snart? :)

2011-05-11 @ 10:26:14
Postat av: Anonym

Vad söt du är!!

..och det sötaste av allt är att det gömmer sig en liten muffins på bilden. Eller?? :)

2011-05-12 @ 10:09:41
Postat av: johanna

hahah tack så mycket :) Haha ja det är en muffis. hur såg du de?! ;)

2011-05-12 @ 11:42:43
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Alexandra

HAHA! detta kan vara den roligaste kommentaren. Den lilla muffinens missade jag hjärtat :P haha, kuuul!

2011-05-12 @ 22:08:35
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback