Fullt upp!

Idag har jag tyvärr inte hunnit blogga alls eftersom jag har haft fullt upp. Började dagen med att möta upp min älskade mamma. Vi fixade massa ärenden på förmiddagen och så. Sen var det bara att bege sig blrt till jobbet för ett pass där. Och alla kunder ska ju självklart ha stundent presenter eller till sina fröknar så det har vart fullt upp på jobbet. Efter det så blev det att åka vi till Ica maxi och sedan laga mat. Haha mer än så har jag inte hunnit. Men nu blir det soffffan!

Jag och min älskade mamma! Du är bäst, älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: ida

Vilket underbart kort på er goingar!!!

2011-06-10 @ 11:06:52
Postat av: Anonym

mamma älskar dig med o

2011-06-17 @ 15:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback