Min höst!

Jag har haft några som frågat hur det det blir nu i hörst för min del med Växjö och allt! Nu är allt klart och bestämmt. Vi har en 2:a på 75 kvm med stor balkong som väntar på oss i Växjö! Så 1 september blir jag Växjö bo för ett eller två år framöver. Så nu har jag sagt upp mig på mina jobb och allt känns så himla skönt.
Det är mixade känslor just nu. Både spännande, kul, ledsamt, tråkigt och en stor rädsla som spinger runt i min kropp. Känns så galet tråkigt att lämna alla mina underbara här hemma och Jönköping men jag känner ändå att jag kan behöva detta. Testa något nytt helt enkelt.
Så vi kommer hyra ut våran älskade lägenhet här på torpa nu i ett år till att börja med om jag känner att jag vill komma hem annars tar vi det i två år då J´s utbildning till polis är i två år. Så det känns skönt att veta att man har något att kommer hem till med om jag inte skulle trivas. Så ja nu är nästan allt klart! Växjö blir mitt nya hem ett tag!
Så jag hoppas ni förljer med och läser om mitt lilla äventyr sen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Har ni någon som ska hyra er lägenhet redan? :)

2011-07-25 @ 08:43:58
Postat av: johanna

Ja min kusin och hans flickvän ska hyra den :)

2011-07-25 @ 10:50:40
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Anonym

va skönt att du bestämt dig! har du något jobb i växjö nu då eller ska du också plugga? hoppas du kommer trivas hus som hellst!

2011-07-25 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback