Bridesmaids

Nu kom jag just hem. Efter jobbet åkte jag nämligen ner till stan och mötte upp Alexandra hjärtat. Vi har nämligen vart på bio nu ikväll och det fick bli "Bridesmaids". Alltså shit va vi skrattade, så galet bra film. Verkligen en riktig Johanna film. Så den kan jag starkt rekomendera er att gå och se.
Nu ska jag krypa ner i badet innan jag ska försöka lägga mig. Har åkt på en sån galen urinvägsinfektion som tar död på mig!!!! Helvete  vad hemskt det är. Det gör så ont i hela kroppen så man mår illa. Så nepp jag ska dricka massa citronvatten och hoppas på att det släpper. Blääää!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tranbärsdricka/juice är det bästa mot urinvägsinfektioner! Testa det :)

2011-07-30 @ 01:20:25
Postat av: Anonym

ring marianne doktorn direkt på måndag morgon mamma

2011-07-30 @ 10:20:00
Postat av: ida

haha pia vad söt du är :)

2011-07-30 @ 16:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback