Som en lördag!

Hej babes!

Idag är det ju som en lördag vilket jag inte hade någon anning om så det visade sig att jag fick sluta vid fyra idag idag istället för vid sex. Det var ganska skönt ändå måste jag säga och sen så fick jag reda på att i morgon är det som en söndag, vilket innebär att jag är ledig eftersom jag skulle ha jobbat på stan. Även det ganska skönt och behövligt så jag kan börja städa här hemma.

Just nu står jag här och ska baka en hallonpaj tänkte jag. Snart kommer även Anne och Jonas hit och hämtar upp lille Max så då lär dom nog vara sugna på lite paj. Resten av kvällen kommer bestå av massa film och myspys här hemma.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Duktig du är min pärla :D

2011-01-05 @ 19:02:03
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback