Recept!

Jag fick frågan om receptet på mina chicken enchiladas som jag brukar göra. Men jag gör alltid som på måfå så därför har jag inge exakta mått på hur mycket man ska ha eller så utan det är bara att köra. Haha

Man behöver:
 Kyckling filér
Tortillasbröd
cream fresh
Thai sweet chili. ( euroshoppers för den tycker jag är bäst.)
Ost.

Man tar och steker kycklingen i bitar och kryddar efter smak.
Sen när man har gjort det så tar man ett tortillasbröd och kletar på cream fresh, ganska rikligt sen häller man på thai sweet chilin på de och sedan kycklingen. Sen rullar man ihop dom som små "paket" och lägger lite ost på, sen är det bara in i ugnen tills dom har fått lite färg.
Serveras med ris någon god sås och en god sallad. Super enkelt och super gott alltså! I love it !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback