Lyxfrukost!

Hallå snyggingar!

Idag eftersom jag är ledig så lyxade jag till det men en lyxfrukost nu på morgonen. Den bestod av äggröra, bacon, goda mackor med massa gott på, te, juice och yoghurt med lingor. Haha mätt och go blev man i alla fall.

Sen efetr frukosten så slängde vi ut våran älskade julgran, tyvärr har den börjar barra så mycket så vi bestämmde oss för att ta ut den nu innan det blir för mycket.
 Så idag blir det bara ene fixa och trixa dag för min del. Tänkte snart ta och börja städa upp ordenligt här hemma innan det är dags att börja med tvätten.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hejhej!! Vart är det fina matbordet ifrån?

2011-01-07 @ 17:25:44
Postat av: johanna

Hej :D Det är faktiskt min pojkvän och hans pappa som har gjort det :D Tack så mycket!

2011-01-07 @ 19:09:47
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: kajsa

oj jösses!! jättefint:) kram

2011-01-12 @ 15:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback