Gnällig över vädret

Hej min godingar. Hoppas ni har det bra där hemma. Våran långa resa hit gick jätte bra och vi kom fram igår kväll då vi möte upp underbara Ida och Marcus som vart här i två veckor. Men tyvärr åkte dom hem idag men det var kul att se dom en snabbis i alla fall. Idag var ju våran först dag här nere och det var inte riktigt det bästa vädret. Mesta dels har det nämligen regnat och vart molnigt vilket suger rent ut sagt. Men vi håller tummarna på att det ska bli bättre snart eftersom det vart såhär över en vecka nu. Just nu skriver jag från min iPod så när vi väl sätter oss vid en dator så ska jag försöka slänga in några bilder. Ha de bra så hörs vi för nu ska vi snart ut och äta lite god thaimat:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att ni är framme varit oroliga, var på gymmet kl 5 på morgonen med magnus o bettan,de hälsar ikväll ska jag till lägenheten o vattna tömma post mm, lina joel willa åker till sälen idag.saknar er jätte mycket. kramar mamma o pappa. m gt oroliga,

2011-01-31 @ 09:53:32
Postat av: Anonym

Saknar dina inlägg :)

Hoppas ni har det super bra! :)

2011-02-01 @ 06:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback