Frukost!

Idag gick jag och hönan upp vid halv åtta för att göra oss iordning för vi skulle ner på stan och äta frukost. Så vi gick till bageriet och åt en super god frukost och fikade lite. Så vi satt där och pratade och skrattade innan vi gick en sväng på stan eftersom jag var tvungen att fixa det sista så som växla pengar och köpa öronproppar till flyget. haha. Så nu är jag redo. Jag kommer verkligen sakna alla här hemma men två veckor går ju jätte fort. Särskillt kommer jag sakna min Julia, Alexandra och Rosanna och så klart min älskade familj.


Kommentarer
Postat av: Julia :)

Och jag kommer sakna DEJ min finaste <3 Ha en underbar semester, men bli inte för brun, blir så jobbigt att va med dej när du kommer hem sen då ;) Haha! Love u <3

2011-01-28 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback