Frozen Cheesecake!

Bion igår var jätte mysig. Det var kanske inte den bästa filmen men den hade sina stunder då den var ganska rolig. Men jag hade hoppats på att den skulle vart bättre. Men det var bara mysigt att få umgås lite med underbara Alexandra och Robin så det gjorde ju inget. Haha.

Nu ska jag slänga ihop en frozen cheesecake innan jag ska iväg till jobbet tänkte jag. Jag har nämligen bjudit hem min kära familj på fika ikväll och även Julia och Alexandra pluttisarna. Tänkte det kunde vara lite mysigt att träffas innan jag åker iväg i morgon. Jag kan verkligen inte fatta att det är i morgon vi åker, att byta ut kylla mot värme i två veckor kommer bli så underbart.
Nehe nu måste jag sätta igång med bakandet här.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket recept följer du? :)

2011-01-27 @ 10:53:16
Postat av: Anonym

johanna vad god den var ska göra den i helgen,när vi får främmat.hoppas ni har det gott mamma ä

2011-01-31 @ 16:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback