Lite bilder

Hej godingar!
Nu har jag antligen fort tag i en dator har pa hotellet. Battre sent an aldrig sag. Haha!
Idag har vi vart pa min favorit o har i krabi, Poda island ar da himla fin och den ar nara och bra. Sa dar har vi spenderat hela dagen med massa sol och bad idag!

Vi har haft riktigt tur med vadret nu det senaste faktiskt. Sa lite brand ar man allt nu. Men jag bara alskar livet har och vill absolut inte komma hem. Nu ar det exat en vecka kvar bara tills vi atervander hem till verkligheten igen tyvarr.
Nehe nu hinner jag inte sitta har med for nu ska vi ut och ata god mat sen vantas lite shopping! Kan livet bli battre an sahar ?!




Tar san himla tid att ladda upp bilder godinar sa ni far noja er med dessa sa lange. Ha de bra !



Kommentarer
Postat av: Anonym

gotte grisar fy vad man blir avis, saknar er jätte mycket vad härligt ni har det.gratti johanna på födelsedagen imorgon den 4 feb. alla tanter här i butiken hälsar till er båda.kram.

2011-02-03 @ 16:18:08
Postat av: alexandra

Ne jag blir inte alls avundsjuk hjärtat! IMORGON ÄR DET DIN DAG, WOOHO! Love you

2011-02-03 @ 21:28:44
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback