Fullfart!

Hej babes!

Igår var det fullrulle så det fanns ingen tid över tll bloggen. Började ju med jobb mellan 11.00-18.00 sen hämtade Julia stumpan upp mig efter jobbet så åkte hon och jag och Rosanna hem till mig och började fixa oss inför kvällen. Sen kom även alexandra gumman hit med innan det var dags att bege sig iväg på födelsedags fest och sedan utgång! Det var riktigt trevligt att träffa alla godingar igen.

Och idag var det bara att ladda om för en ny dag med jobb så nu kom jah hem för en liten stund sen. Nu ska vi börja tvätta lite sen laga till lite tacos och bara ta de lugnt eftersom jag är helt död helt enkelt. Men lovar er att det ska bli bättre bloggande framöver och massa mer bilder från Thailand!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp bilder på eran lägenhet ? :)

2011-02-13 @ 22:15:22
Postat av: Anonym

Mer bilder från Thailand :D

2011-02-14 @ 01:24:49
Postat av: johanna

Mer bilder kommer :D



Jo visst det kommer bilder på lägenheten så fort vi fått lite mer ordning här hemma igen ;)så håll utkik

2011-02-14 @ 07:04:40
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback