Tusen tack!

Måste bara visa vad jag fick av min underbara, underbara Alexandra nu när jag fyllde år. Tror ni jag blev glad eller. Haha. Så tack ännu en gång hjärtat, du är bäst!




En super söt rosa ros



Haha hon hade fixat så det stod pärlan på tårtan. Hur söt är hon inte då?



En ny fin två fingersring i guld. Har redan en i silver men har önskat mig en i guld med. Den blev perfekt.



Och det bästa av allt som jag knappt kunne tro. "London here we come! Du bestämmer datumet, jag bjuder på biljetten och resväskan." åhhh kan ni fatta. Vi ska till london i vår/sommar kanske om båda kan.



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är värd det gumman :D London here we come, i vår eller i sommar drar vi iväg. Så kul kommer vi ha det :D <3

2011-02-15 @ 11:06:00
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback