Sleepover

Igår blev det att jag sov över hos mamma och pappa. Det var mycket smidigare så och nu på morgonen åkte jag in med mamma när hon började jobbet. Det var verkligen super mysigt att få träffa hela familjen igår.

Nu har jag just duschat och skrubbat hela min kropp eftersom jag fjällar som bara den. Så fort man kom hem till detta torra klimatet här hemma så satte det igång. Men nu fick jag nog och skrubbade bort allt. Skönt måste jag säga. Nu tänkte jag fixa lite mat innan det är dags att bege sig till jobbet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig redan mamma pappa zake o nikita kram

2011-02-24 @ 11:19:07
Postat av: Jimmybadboy

Det heter väl ändå flagnar, haha

2011-02-25 @ 17:00:33
Postat av: johanna

haha ne fjällar heter det faktiskt ;)

2011-02-25 @ 19:04:16
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Jimmybadboy

Tsss, pajjas ;)

2011-03-07 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback