Koh mook!

Hej babes!
Just nu befinner vi oss pa den fantastiska on Koh mook. Jag bara alskar denna lilla o. Den ar sa himla vacker och varan bungalow ar super fin och manniskorna ar helt underbara har. Ett sant paradis rent ut sagt. Vi kom hit igar och stannar tills pa tisdag innan vi beger oss upp till ao nang de tva sista natterna igen.

Sa idag har vi bara solat och badat och bara njutit av att vara har. Vi hade aven tur att fa se en vild delfin som hoppade runt har utan for on vilket gjorde min dag. Jag har alltid sagt att jag velat klappa sen delfin och bada med dem men att se en vild delfin bara sa dar duger ju det med. Hhaha. Sa nu kollar jag endast ut mot vattnet hela tiden.



Det tog san himla tid att ladda upp bilder har sa ni far noja er med denna fron koh mooks underbara strand salange!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ni ser kanske lite bleka ut i solstolarna. nicki ligger på operationsbordet nere hoss ulf för livmodersinflamation är orolig kostar med lite otur 10 000 kronor där rök semestern.ha det så gooosigt,i paradiset.kram mamma o pappa.

2011-02-07 @ 12:44:53
Postat av: Alexandra

Det är tomt utan dig här hemma darling, i miss you :D fast snart snart snart ses vi äntligen. Love

2011-02-07 @ 19:47:10
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej sötnos! Hoppas ni har det underbart! Här hemma har det idag snöat/regnat, du vet det där underbara vädret som vi svenskar älskar! ;)

Tänkte säga att jeansshortsen kom in förra veckan, då jag va hemma och va sjuk(!!!) och nu är dom slut!! Men dom finns nog på nätet, jag tänkte kolla för ja vill med ha dom!;) haha. Sån osis! Passa på att njuta nu ordentligt hjärtat! Puss<3

2011-02-07 @ 21:15:56
URL: http://emmashappening.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej johanna! jag har alltid velat åka till thailand men det har aldrig blivit av men nu i vinter/höst vill ja verkligen åka! Tänkte höra lite hur mycket det kostar osv och om du har några speciella tips på platser, hotell m.m. :)



kram

2011-02-09 @ 11:25:26
Postat av: Anonym

Härligt det ser ut :)

2011-02-09 @ 13:42:56
Postat av: Anonym

Saknar dina inlägg :)

2011-02-11 @ 09:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback