Home

Hej mina godingar!
Nu är jag hemma igen. Orkade tyvärr inte blogga igår eftersom jag var helt död efter resan hem. Sen kom min kära mamma och pappa och hämtade oss så köpte vi pizza och bara satt och tjötde och hade det mysigt. Mammsi har vart så gullig och sköt om lägenheten och så hade hon fyllt vårat kylskåp nu tills vi kom hem, städat och köpt massa fina blommor. Så tack så jätte mycket mamma!

Idag kl.05.45 vaknade jag i panik när jag insåg vart man befan sig igen. Att inte gå upp och ta på sig bikinin på morgonen är redan galet efterlängtat och jag önskar att jag var i paradiset igen. Men allt det roliga har ett slut så nu är man tillbaka i verkligheten. Så idag väntas jobb och sedan en utgång med dom bästa !



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för igår vad du är vacker mamma o pappa är så stolta över så duktiga ungdomar som ni grattis till jesper för intagningen kram mamma o pappa zake o nikita. tlta

2011-02-12 @ 10:57:58
Postat av: Anonym

snygg klänning var är den köpt

2011-02-12 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback