Älskar livet här

Godmorgon! Tänkte bara slänga om ett snabbt inlägg innan det är dags att springa ner till stranden ;) vi har det helt underbart här. Igår var vi på tub Island och chiken Island och solade och badade hela dagen. Idag skulle de vara lite osäkrare väder men jag hoppas på det bästa. Jag skulle kunna leva så här hela mitt liv känns det som. Så underbart och jag vill inte komma hem. Tänkte jag skulle försöka hinna ta en dator ikväll och kanske lägga in någon bild. Så håll utkik godingar för det kommer. Take care

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt att ni har det bra hoppas jesper tar hand om dig ordentligt, har varit på gymmet mycket folk.ikväll kollar vi in anncharlotte o håkans nya hem .kallt o tråkigt väder.pappa åker bort 4 dagar fy vad surt.hundarna mår bra .turbo o polly hälsar sola ordentligt för nu ska mamma krypa in i solariumet puss o kram mamma o pappa.tråkigt utan er

2011-02-02 @ 10:17:05
Postat av: Alexandra

jag är avundsjuk och jag saknar dig sjukt mycket här hemma darling. <3

2011-02-02 @ 10:32:21
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt ! :)

2011-02-02 @ 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback