Stegvis!

Det var någon som undrade hur jag såg ut i håret just så tänkte jag kunde visa er.
 Detta är inte någon färg jag skulle välja att ha i vanliga fall men vi ville vara snälla mot mitt hår så vi körde inte så mycket blekmedel.
 Så nu ska jag ha de såhär i ca 1 - 2 månader inna vi ska slinga det igen med massa slingor och förhoppningsvis är jag tillräkligt ljus då.

 Jag vill nog inte bli super blond som jag alltid vart innan så det kanske kommer räka med en slingning till sen.Som sagt jag vill vara lite snällare mot mitt hår och köra det stegvis.



Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker du passar jättebra i färgen du har nu!!! :D

2011-04-10 @ 11:39:28
Postat av: Stina

Jag måste bara fråga, vad använder du för smink? och använder du foundition eller bara puder? :)

Kram

2011-04-10 @ 14:39:18
Postat av: johanna

Jag använder mig av både foundation och puder just nu :D Tänkte köra ett inlägg längre fram sen och visa vad jag använder för smink ;)

Kram

2011-04-12 @ 13:01:18
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback