Söndag!

Hej godingar!

Hoppas ni har haft en jätte bra påsk! Det har jag haft. Fått umgås med nära och kära.
Igår efter jobbet åkte vi direkt ut till habo för att fira söta Anne. Det var super mysigt och trevligt. Haha jag och Ida  gumman hade tagit på oss exakt samma kläder igår med. haha så roligt.


Idag började vi dagen med att äta en super mysig frukost hos Ida och Macke på deras balkong innan jag var tvungen att åka till jobbet. Sen nu har vi fikat lite med J´s trevliga kompis Harry som vart här och hälsat på lite. Riktigt skön kille alltså. Men nu ska vi traska bort en sväng och umgås lite med Robin, Rosanna och gänget. Så det är verkligen fullt upp hela tiden. Men jag gillar det.




Bjuder på Ida stumpan och mig igår när vi var "Tvillingar" hahah!


Kommentarer
Postat av: ida

snyggings :)

2011-04-25 @ 10:07:09
Postat av: Alexandra

haha, söta ni är :D Ses snart darling!

2011-04-25 @ 10:17:24
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback