Saknar dig gumman!

I söndags när vi var på väg till gbg så ringde min underbara Julia från thailand! Hon är ju som sagt ute och reser och har ni vart borta i en och en halv månad och det är ett bra tag kvar tills man får träffa henne igen. Men det var så himla kul att äntligen få prata lite med henne och få höra om allt det roliga som hänt dom. Men tyvärr saknar jag henne ännu mer nu! Vill att min lilla pluttis ska komma hem nu.
Man har alltid så roligt med den donnan alltså.
Saknar dig gumman! Du är bäst!




Jag och Julia gumman förra året i cypern!



Kommentarer
Postat av: Julia

SAKNAR DEJ HJARTAT <3 Du ar underbar! I sommar ska vi leka massa du och jag!

2011-04-06 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback