Fullt upp!

Hej godingar!

Är ledsen över den dåliga uppdateringen men jag har verkligen haft/har fullt upp hela tiden. Massa jobb och massa annat skoj som händer varje dag. Helgen har vart helt kanon. Min lediga dag igår var helt perfekt. Alla dagar borde vart som den igår.

Nu på morgonen har jag bara städat här hemma och putsat fönstrena så nu känns det vårfint här hemma. Även mina fina rosor som jag köpte i torsdags står sig så fint så. Nehe nu ska jag fixa klart här hemma innan det är dags för jobb.





Älskar rosor!




Kommentarer
Postat av: lina

vart har du köpt dina fina ljusstakar sötis? Puss lina

2011-04-19 @ 16:24:32
Postat av: johanna

Jag fick dom av min kära svärmor faktisk ;) Men ljus manschetterna köpte jag på iems ;) Pusss

2011-04-19 @ 22:32:42
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback