Fullt upp!

Godmorgon, godmorgon!

Då var man tillbaka igen då. Har inte haft någon lust över att blogg. Har haft fullt upp med jobb som vanligt och lika så kommer ha framöver. Igår avslutade jag mina 11 dagarspass föt två dagars ledighet. Skulle vara ledig på måndag med men jag fick en tid extra ändå så det blir 12 dagarspass framöver innan man är ledig nästa vecka. Haha känns som man inte hinner med mer än jobb just nu!


Men som sagt idag är jag ledig vilket jag ska njuta ordentligt av. Jag ska först bara ta det lugnt här hemma innan jag tänka städa upp här hemma. Sen får jag heöt enkelt se vad jag ska hitta på mer av min dag. känns så himla skönt att inte ha planert upp hela dagen ännu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback