Äntligen!

I tisdags fick jag äntligen mitt efterlängtade paket med massa akryl saker till mina naglar. Jag har länge velat göra mina egna och så tipsade söta Lovisa mig om en bra sida så då kunde man ju inte låta bli. Men jag köpte bara lite av vare för att testa först så ska beställa lite mer framöver.

Så i förgår gjorde jag mina naglar och för att vara första gången tycker jag absolut att dom blev helt okej. Så på måndag ska jag testa och göra på min kära syster med. Så är ni sugna på att vara "försökskaniner"
så säg till. HAHAH!







Glitter


Helt ok för första gången tycker jag allt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mer än ok!! :) måste ändå vara svårt att göra på sig själv?!



är jättenyfiken på hur ditt hår blev! kan du inte visa det?? funderar själv på att gå från mörk till ljus i håret men är lite rädd för hur det kommer bli efter första slingningen... :)

2011-04-08 @ 15:07:08
Postat av: ida

du är allt bra duktig stumpan min!

ha de bra i helgen så ses vi ju nästa :)

puss

2011-04-08 @ 17:23:42
Postat av: Carro

Hej!

Angående dina naglar som du har gjort. Vad fint det blev! :)

Är du intresserad av och göra på andra? Blev nämligen lite sugen! :)

Kramkram

2011-04-12 @ 10:11:54
Postat av: johanna

Tack så mycket :D

Ja jag tar gärna och övar påå folk så absolut :) Det är ju bara kul att få öva upp sig lite.

Ja det förstår jag, man blir sugen på att bli fin om fingrarna nu till våren och sommaren. Kram

2011-04-12 @ 13:00:00
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vad kul, för som sagt blir man väldigt sugen på att bli lite fräschare nu till sommaren! :-)

När har du annars tid till att göra detta och hur mycket betalt tar du? :)

Kramkram

2011-04-13 @ 08:34:14
Postat av: johanna

Ja det är ju så :)

Hmm jadu när kan du?! Jag jobbar ju ganska mycket men säg någon dag som passar bäst när du är sugen på att göra så fixar vi det.

Hmm jag tar typ 50 kr just nu eftersom jag är nya och allt :) Kram

2011-04-13 @ 09:56:30
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Carro

Men vad bra! Jag är nämligen ledig imon och på förmiddagen på fredag. Så vilken dag/tid passar dig bäst? :) Kram!

2011-04-13 @ 10:36:40
Postat av: johanna

Hmm jag är ledsen men jag hinner nog tyvärr inte då för jag jobbar. Men hur har du det på måndag ?! Jag är ledig hela dagen så jag kan då. fram tills halv sju på kvällen är jag ledig!:) Kram

2011-04-13 @ 13:38:23
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Carro

Okej,det var lite synd där. Jo då skulle det kanske funka, men du har inte möjlighet på onsdag eller torsdag annars? För annars kan vi ta på måndag! :)

Kram

2011-04-13 @ 22:44:01
Postat av: johanna

Okej men jag ska kolla på det och se bara så jag inte behöver jobba på måndag och det bara. Men har du någon facebook så är det kanske lättare att höras där ?!

2011-04-14 @ 11:12:32
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback