Fredags kvällen

Hej mina godingar!

Min helg har vart kanon verkligen, men det börjar ju sätta sina spår. Är allvarligt talat helt död idag. I fredags var det ju förfest här hemma hos mig med massa trevligt folk, skratt, prat och dans! Sen gick vi vidare in till stan men det slutade att vi hamnade på centrum. Men tro det eller ej jag hade det så himla kul ändå. Var nog för man inte har vart där på ett tag nu.

Sen slutade jag, Julia och Jonna våran kväll med att stanna på evergreen och köpte med oss pizza hem. Så mitt i natten satt vi här hemma och käkade pizza innan vi alla tre somnade så gott så.
Så tack alla snyggingar för en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: hanna

vad använder du för läppglans? jättefin färg :)

2010-09-19 @ 16:02:33
Postat av: johanna

Det är ett läppstift från lumene! Och nr är 79 "Wild Rose" ;D

2010-09-19 @ 16:15:49
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh vad mysigt ni verkar haft det! Saknar tjejerna i jönköping när jag såg de här bilderna! :)

2010-09-20 @ 20:41:22
URL: http://emilieljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback