Tvätt

Godmorgon mina gullungar!

Tänkte börja med att säga att jag tycker det är så himla kul att jag har fått så många nya läsare! Jag hoppas verkligen ni stannar.

Idag gick jag upp vid 06.30 eftersom jag skulle börja tvätta vid 7.00. Min kära syster som sov här i natt skulle ändå så upp då vid den tiden så det gjorde ju inget då. Så nu är min resväska uppackad och klart och tvätten är igång. Haha jag vet nog faktiskt inte när jag var så här snabb med min resväska senast, den brukar nämligen ligga i en vecka innan jag orkar ta tag i den.


Ps. angående thailand frågorna så svarade jag på dom under din komentar så gå in och kolla där så får vi hoppas du fick de svar du ville ha :) d.s



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback