Torsdag

Idag var det jobb mellan 13.00-18.00 som gällde sen kom Rosanna kvinnan och gjore mig sällskap nu ikväll. Så vi lagade lite mat och bara satt och pratade. Så himla kul eftrsom jag inte umgåtts med henne på så länge. Så var hon så himla söt som hade med sig ett par sandaler som jag har kollat på länge.
 Hon jobbar nämligen extra på kapphal så hon hade köpt ett par beiga sandaler med pärlor till mig. Så söt är hon.

Nu blir det nog några avsnitt av "desperate" innan det är dags för sängen för även i morgon är det en ny jobb dag. Känns så himla skönt att jag har haft så mycket jobb nu denna veckan så min tid kan rulla på lite.
Men jag kan även visa er lite senare snyggingar vad jag har shoppat idag med, så håll utkik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback