Sunshine

Hallå Sunshines!

Idag satte jag klockan på kl.9.00 eftersom jag hade tänkt att gå ut och gå en härlig morgonpromenad, men jag var alldeles för trött för det så det blev att jag tog lite sovmorgon istället. Så nu har jag just gjort mig iorning eftersom jag börjar jobbet vid 13.00. Idag fick det bli svarta leggins med skindetaljer på sidorna, en koppar färgad tunika och en liten knut på huvudet.

Nehe nu ska jag gå och laga lite mat så jag kan äta innan det är dags att cykla ner till stan för att göra lite nytta. Älskar verkligen detta härliga vädret som har kommit. Det är inte speciellt varmt men så himla underbart när solen skiner. Allt blir så mycket lättare då.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback