Shopping runda avklarad

Nu kom jag just hem efter en shopping runda med min snygging! Började med att vi åkte iväg till mio för att köpa min klocka där. Så tänkte jag skulle visa er den senare sen när jag har fått upp den för Robin kanske skulle hjälpa mig med det!

Sen åkte vi upp till a6 för att shoppa lite. Och självklart är det inga problem för oss två. Så vi fick med oss lite hem. Tänkte jag skulle visa er det jag fick
med mig hem sen. Så nu ska jag bara hoppa i mina träningskläder eftersom vi ska ut på en promenad och få lite friskluft!




Idag fick jag även en jätte fin lycka till blomma av min underbara Alexandra! Hon är för söt. Och just liljor är mina favoriter. Jag älskar liljor och rosor, de är de finaste blommorna som finns!
 Så tack ännu en gång hjärtat!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback