Seven Pounds!

Hej snyggingar!

Igår blev det tyvärr ingen utgång tack vare denna jäkla febern! Så jag köpte hem fetto-mat och låg här hemma i soffan hela kvällen. Men det verkade som om det hjälpte för idag känner jag mig allt lite piggare. Men ska ju inte roppa jippi än, får se hur jag mår när jag kommer hem efter jobbet sen. Så nu ska jag snart iväg till jobbet, sen blir det nog stor städning här hemma.

Igår såg jag den omtalade "Seven Pounds"! Alltså jag säger då bara det, det var bland det finaste filmen jag någonsin har sätt. Visst den var lite seg i början tack vare att man inte fattade så mycket men när slutet kom och allt hamnade på plats! Åhhh satt här hemma med tårarna rinnandes ner för kinden. Har ni inte sätt den så måste ni allt göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback