Segis!

Idag är det en riktigt go söndag faktiskt! Sov till ungefär halv tolv idag, men det är ju inte så konstigt eftersom det blev sent både i fredags och igår. Sen har jag o praktiskt sätt inte gjort ett smack!
 Har bara luggit framför tv och här vid datorn.
Men för en timme sen ungefär så kände jag att det var dags att ta tag i något så har städat hela lägenheten och sen fixat till mig lite så man ser ut lite mer som en människa igen.

Nu i eftermiddag/ kväll så kommer min Julia stumpa hit, det blir nog att vi har en riktigt mysig söndag. Kanske blir att laga lite mat och kanske till och med hyra en bra film kanske. Vi får väl se vad det blir men inget som är allt för jobbit en sån här dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback