Riktigt bra dag!

Idag har jag haft en super dag helt enkelt. Känns som om allt har gått rätt faktist. Och jag har haft en jätte mysig dag med min lilla skuttis. Vi cyklade ner till myrenars för att kolla lite, har verkligen inte vart där på år och dagar. Sen cyklade vi vidare ner till stan för att kolla lite i affärer och så.

Sen när vi kom hem så kom Ida gumman på besök och då så bakade vi tre massa goda dumlekakor. Haha min och Alexandras favosar nu! Så vi har suttit och pratat och skrattat nu över en fika här hemma. Men Ida lämnade just oss så nu ska jag och Alexandra kolla lite på tv. Min dag har vart kanon verkligen!



Hahaha Alexandra pumpade upp sitt cykeldäck så att det sprängdes. Hahah denna kvinnan är bra på hundar och cyklar ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback