Powerwalk

Hallå babes!

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Men har verkligen inte haft någon tid över. Som igår började jag och Alexandra hjärtat våran dag med att ta en runda runt munkis, sen när jag kom hem så ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde komma så fort som möjligt. Sen var jag på jobbet från tjugo i tolv på dagen till kl. elva på kvällen eftersom vi hade inventering.

Även idag började jag min dag med en runda runt munksjön. Skulle ändå så upp och flytta min bil vid nio tiden så då passade jag på att hoppa i träningskläderna. Så nu har jag just fått i mig lite frukost och ska snart hoppa in i duschen och fixa till mig lite.
Min älskling ringde innan med, alltså det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag saknar honom! Det har bara gått en vecka och det känns som evigheter. Nu är det ju bara 7 veckor kvar eftersom dom antagligen skulle förlänga till 8 veckor som han skulle vara borta. Usch tiden gå fortare nu!!! Jag vet ju i alla fall att jag absolut inte vill vara utan min skatt någonsin mer. Han är mitt allt.



Jag och min skatt i thailand, februari 2010! Ta mig tillbaka ! Nu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback