Onsdag

Hallå babes!

Dålig uppdatering, jag vet. Men ska bli bättring på de, hoppas jag!
Började dagen med att åka ner till stan och hälsa på min mamm, sen åkte jag hem en snabbis för att få mig lite mat och efter det skynda mig upp till a6! Så nu kom jag hem och känner mig väldigt glad och på bra humör! Äntligen.Kan inte riktigt berätta nu men snart kanske!

 Så nu ska jag snart träffa Alexandra stumpan och umgås lite med henne. Så vi får se vad vi två pratkvarnar ska hitta på! Men jag återkommer senare sen snyggingar! Take care!




My sunshine and me !




Kommentarer
Postat av: Vanessa

Haha ja det finns det allt ;) stackarna! haha. Ja de verkar jätte fina och billiga, bara 299 kr! :)

2010-09-22 @ 15:27:43
URL: http://vanessasternklint.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att jag VERKLIGEN beundrar dej!! Du har din pojkvän på andra sidan jorden i ett område som inte är det tryggaste, och ändå är du så himla glad och positiv till livet och hittar på massor med grejer! Hur gör du för att hålla modet uppe? en annan hade ju gått under om ens pojkvän skulle åka iväg så. Förstår att du måste ha det jätte tufft, och just därför tycker jag det är så himla starkt av dej att utstråla den positiva andan som du faktiskt gör!! Du är grym tjejen!! (: All ära till dej!

2010-09-22 @ 15:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback