Mycket folk

Idag var det riktigt roligt att jobba! För det första så mår jag mycket bättre idag vilket gör än på bättre humör! Sen så är det ju lönehelg och dåligt väder ute vilket innebär perfekt dag för a6! Så det var massa folk på a6 idag, och mycket att göra helt enkelt. Det blir så mycket roligare att jobba då och tiden bara försvinner!

Men nu ska jag ta och cykla bort till min Donna! Det är verkligen kanon att man bara bor ca. 3 minuter ifrån varandra. Så min söndag kväll ska jag spendera med henne. Ska bli super mysigt. Alexandra gumman du är riktigt bra du! Ha en bra kväll godingar så hörs vi senare!




Bild: Min donna och jag i thailand. Januari 2010



Kommentarer
Postat av: Diana

Hej!

Jag bara undrar vart på Torpa du bor? Nu behöver du ju inte säga adressen direkt, men lite kul att veta vart :)

2010-09-26 @ 20:37:31
Postat av: emelie

Hejsan! Jag heter Emelie och jobbar som hårförlängnings frisör i Jönköping.



Jag erbjuder isättning av hårförlängning med kreatin slingor (nail hair & stick hair) och även metoden fläta och sy fast trens.



Jag ska snart hyra in mig på en frisör salong men en så länge så kör jag privat. Jag erbjuder kanon priser och ett riktigt bra jobb. jag har 2 års erfarehet utav mitt arbete och har hållt på med hårförlängning och färgning i flera år.



PRISER:



sy/fläta fast hårförlängning: fr. 399 kr

kreatin slingor: fr. 599 kr



(Vill du också köpa håret utav mig, så ger jag dig info om priserna för själva håret. Men tar du med dig eget hår blir det bara priset ovanför).



Hos frisörer betalar du 2500-5000 kr för hår + isättning hos mig under 1500 kr. Billigt och ett kanon bra jobb.



Är du intresserad och vill ha mer info eller boka tid?

[email protected] eller 076-320-93-30



mvh/emelie

2010-09-27 @ 01:55:52
Postat av: Alexandra

De va en super mysig söndag hönan som alltid :)

2010-09-27 @ 11:27:10
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback