mirror mirror on the wall

Jag kom just hem efter att ha vart och fixat lite ärenden. Så har vart lite överallt just nu. Hittade även en liknade spegel som jag har i hallsen som jag köpte som ska vara i sovrummet så man kan ha en helkroppsspegel någonstans.
 Dom är nästan likadana det ända som skiljer dom åt är att den i hallen är större. Men jag ville ha en som var smalare i sovrummet eftersom det hade blivit förstort annars så det kommer bli jätte bra. Nu ska jag bara vänta tills pappa kommer hem i helgen så han kan hjälpa mig få upp den.
You like it ?!


Kommentarer
Postat av: ella

riktigt snygg spegel! Gillart!

2010-09-01 @ 19:25:33
Postat av: hanna

jättesnygg!! har du köpt den på jysk med? ääälskar såna speglar, ska köpa på mig en jag med ;)

2010-09-01 @ 22:34:29
Postat av: rebecca

åh snygg spegel johanna!! vi har likadana! de gillar vi :)

2010-09-02 @ 08:36:36
Postat av: johanna

Nej denna köpta jag faktist på Ö&B tro det eller ej ;) Men som sagt den stora jag har i hallen är från jysk :D Ja det tycker jag verkligen du ska göra.

2010-09-02 @ 11:10:12
URL: http://johannaholmer.blogg.se/
Postat av: Milla

nice nice.. Me Liike =)

2010-09-04 @ 21:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback