Mat & film = söndag!

Hallå snyggingar!

Nu lämnade just Julia mig efter att ha spenderat kvällen här. När hon kom så gick vi ner till hemmakväll och hyrde lite filmer och sedan handlade vi lite mat på vägen. Så hon bjöd mig på sin supergoda mat! Sen till efterrätt blev det nybakad kladdkaka med Ben & Jerry´s glass till filmen. Så det har vart en jätte mysig söndag med min lilla höna med skratt, prat.

Så nu ska jag snart hoppa ner i sängen eftersom det känns som om jag har ett kilo sand i mina ögen. Som sagt så sätter det ju sina spår efter en sån här helg. Så hoppas ni har haft det bra godingar. Natti natt




Hon är riktigt bra denna bruden alltså! Alla borde ha en som Julia helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback