Märks att man är hemma

Hej babes!

Idag har det vart fullrulle på mig som vanligt. Haha att man aldrig kan lugna ner sig när man är ledig. Men det är kul när det händer lite. Så började dagen med att åka till tandläkaren som typ bara tog två minuter eftersom dom bara skulle se så mina tänder inte hade flyttat sig. Sen åkte jag till a6 eftersom jag var tvungen att köpa en ny plattång eftersom min gick sönder nu under resan. Sen hittade jag lite annat kul som fick följa med hem.

Efter det åkte jag hem och började fixa lite här hemma sen kom min busunge Julia hit. Så vi fikade lite och tjötade massa som vanligt. Sen pallrade vi oss ner till stan för hon skulle lämna tillbaka ett par skor. Sen begav vi oss till våran lilla sak som vi skulle göra. Haha skriver mer senare om vad vi har gjort.

Sen gick vi hem till mig igen och sen kom även söta Emma förbi så vi har suttit här hemma och haft det lite mysigt. Så dom lämnade just mig så nu ska jag ta och laga lite mat tror jag sen kanske slänga upp lite bilder här från resan. Så håll utkik.




Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅÅHHH har Hm fått in denna söta bakelsen (Klänningen). Fanns det många kvar och hur mycket kostade den? :) Den måste genast spana in på lunchen imon haha :)

2010-09-14 @ 19:46:58
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback