Höst väder.

Godmorgon babes!

Inatt har jag knappt sovit något, vilket innebär att man knappast är den piggaste idag. Men men det är bara att försöka komma igång. Idag är det jobb som står på schemat, så jag ska snart ta min lilla cykel och trampa ner till stan. Sen efter jobbet så tror jag att jag och Julia gumman som flyttar hem från London idag ska kolla på resor och försöka boka något idag.

Idag fick det bli svarta jeans, glest stickad stor tröja och så min leopard scarf. (haha det märks att jag gilla min scarf va ?!) Och så guldsmycken till det. Känns nästan lite höstigt med en tjock tröja men det är ju ingen värme ute, sen är denna inte så tjock heller så det blir nog bra.


Kommentarer
Postat av: E

jätte fin kofta... köpt?:)

2010-09-03 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback