Heldag med min pärla

Hallå babes!

Nu gick Alexandra gumman bara för en liten stund sen. Jag har som sagt spenderat hela min dag med henne. Vi började med att gå ner till stan för att ta en mysig lunch där. Sen gick vi och kollade lite i affärer men tro det eller ej men jag köpte inget.
Sen gick vi och handla lite mat eftersom jag var tvungen att ha det och så fick vi även ett ryk att vi skulle baka. Så idag fick det bli massa goda dumlekakor. Sen nu ikväll har vi bara haft myskväll framför tv med lite fika och kvällsmat. Så tack gumman för en kanon dag.




Hahah var bara tvungen att ta denna hemska bilden ;)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

tack själv mitt hjärta :D

2010-09-15 @ 22:57:45
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback