Hawaiian Tropic lip Gloss

Jag tänkte jag skulle ge er ett väldigt bra tips som jag fick av Ida gumman när vi var i kroatien. Jag vill alltid ha något på mina läppar när jag är utomlands och ligger i solen. Så idag köpte jag mitt ett helt underbart läppglans med solskydsfaktor i från Hawaiian Tropic. Det är är jätte fint på, smakar jätte gott och skydar mina läppar samtidigt. Så det kan ju inte bli bättre.

För nästa vecka bär det av utomland för mig och Julia hjärtat. Vi åker förhoppningsvis på måndag till cypern. Men det är inte helt bestämmt om det blir dit än. Hon flyttar ju hem från London på fredag så då ska vi boka en resa. Åhhh det ska bli så skönt att komma iväg en vecka nu så man kan tänka på lite annat än hur mycket jag saknar min skatt. Så bara massa sol, bad, skratt och avkoppling.




Finns på Åhléns för 39 kr just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback