Fika & packa

Idag var det min sista jobb dag inna det blir en veckas semester, för i morgon åker vi! Åhh jag kan inte fatta det i morgon flyger vi till cypern.
Nu kom jag just hem frånjobbet och har bara städat lite här hemma! Så nu ska jag bara ta det lugnt här hemma innan det är dags att cykla ner till Johans cafe för att ta en mysig fika med Min kära svärmor Anne och min svägerska Ida! Det ska bli super mysigt verkligen.

 Sen ikväll kommer mamma och pappa och lämnar allt dom köpte i tyskland till mig och så min tvätt. Och för hoppningsvis så kan pappa sätta upp min spegel. Men jag återkommer lite senare ikväll då det även är dags för att packa.




Anne, Ida och jag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback