Dagens!

Hej babes!

Nu har jag just fått i mig lite mat efter mina ärenden. Har sprunget runt lite på stan och a6 nu på förmiddagen men nu ska jag fixa till lite här hemma innan jag ska träffa Rosieposie lite senare. Får se vad vi ska hitta på för kul Blir nog kanske en fika och en promenad. Även fast man är ledig så är man aldrig riktigt ledig känns det som.

Har inte riktigt något sug efter att blogga nu för tiden men ska försöka ta tag i det, så om ni undrar varför jag inte skriver så mycket. Men det kommer nog snart tillbaka igen.




Kommentarer
Postat av: my

jättesnygg outfit! var är tunikan och skärpet ifrån? :)

2010-09-22 @ 17:34:26
Postat av: johanna

Tack så mycket :) Tunikan är från H&M och skärpet vet jag tyvärr inte eftersom jag köpte det för jätte länge sedan ;)

2010-09-22 @ 23:40:03
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback