En mycket bra dag!

Idag har det vart en riktigt bra dag! Började ju som sagt min första dag på Albrektsguld! Så himla roligt var det, jag tror verkligen jag kommer trivas som bara den där. Hon som är butikschef  där är hur gullig som helst och allt känns jätte bra. Nu är det ju bara att lära sig allt men det kommer väl. Så nu i oktober blir det mest att bara gå med några gånger och lära sig allt och i november kommer väl mina tider igång förhoppningsvis.

Sen efter jobbet åkte jag till min kära pappsi och tog med mig lite bullar. Så vi satt och fikade allihoppa. vilket var riktigt mysigt! Så nu kom jag just hem och tänkte ta tag i att städa lite här hemma. Sen blir det myskväll för min del.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är shortan köpt? jätte fin!

2010-10-05 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback