Time for work!

Good morning!

Igår kväll tillbringade jag min kväll hemma hos gullia Emma tillsammans med Julia, Joanna, Alexandra, Junita och Lollo. Vi lagade tacos och kollade på idol. Vilket var jätte trevligt! Sen blev det ju självklart massa prat och skratt på det. Så tack tjejer för en super mysig kväll.

Nu ska jag snart bege mig iväg till jobbet. Idag blir det fullrulle och knappt någon tid över. Först jobb mellan 11.00-16.00. Sen direkt ut till habo för en mysig middag och sedan hem och fixa det sista inför förfesten som ska vara här innan det blir utgång på det. Nehe nu hinner jag inte sitta här mer. Ha en bra dag babes!




Kommentarer
Postat av: ida

klackarna i taket lovester, nu är de fest :D

2010-10-09 @ 15:08:49
Postat av: Melanie

Hej Johanna!



Börjat läsa din blogg nyligen och läste att din kille är i afghanistan. Vad gör han där? Hur länge kommer han vara borta?



Du är supersnygg i brunt föresten!



Kram Melanie

2010-10-10 @ 11:14:24
Postat av: Ellen

Superfina öronhängen, vart har du köpt dom? :)

2010-10-10 @ 20:51:54
Postat av: Alexandra

Så fin är du gumman min!

2010-10-10 @ 23:54:03
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback