Som en tisdag ska vara

Nu lämnade Alexandra pinglan mig för en stund sen eftersom hon var tvungen att bege sig till jobbet. Men vi har haft en mysig förmiddag innan det. Vi tog cyklarna ner till stan och kollade runt lite där nere sen cyklade vi hem för att äta lite. Hon hade nämligen med sig en sjukt god lax med ris till mig! Galet gott var det. Sen har det ju som vanligt vart massa skratt, prat och flams ;)

Nu tänkte jag att jag skulle ta och vila lite innan min Julia kommer hit. Hon, jag och Ida ska förhoppningsvis ge oss ut på en promenad i det härliga vädret. Sen blir det massa bus ikväll men det tänker jag inte dele med mig av först till helgen kanske ;)




Jag och min pingla i Thailand, Januari 2010



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Blir tokig, säg vad det är för bus :D tror jag listat ut det ;) <3

2010-10-05 @ 18:32:04
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha gumman vänta får du se ;)

2010-10-05 @ 20:34:30
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback