powerwalk

Idag var det jobb mellan 9.30-18.00 som gällde. Det var en ganska lugn dag på jobbet men det var ganska skönt eftersom vi körde storstädning på alla bord och hyllor. Efter jobbet skyndade jag mig hem och bara slängde i mig en macka och på med träningskläderna eftersom jag och Alexandra hjärtat skulle ut på en promenad. Vi ville komma iväg snabbt innan det blev för mörkt.

Sen så har jag bara kollat på paradise hotel och ätit lite mat. Haha paradise vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Så min kväll blir bara lugn, ska försöka komma i säng i tid nu med så man kan vara lite piggare i morgon.




min pingla och jag !






Kommentarer
Postat av: Alexandra

Snygg design jag fixade hjärtat :D nu syns den. <3

2010-10-12 @ 08:03:24
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback