Om mitt hår!

Jag har fått lite frågor angående mitt hår nu det senaste. Och jag tänkte passa på att tacka er ännu en gång för alla fina komentarer om min nya hårfärg. Jätte kul att ni gillar det verkligen. Sen har många frågat om jag har satt i löshår, vilket jag har gjort. Fast jag har bara köpt clips och satt i så jag kan välja om jag vill ha det eller inte.

Och jag har även fått frågor om mina lockar! Nej det är inte mitt nartuliga lockiga hår, jag har igentligen rakt hår men just nu när jag har löshåret i så lockar jag det nästan varje dag. Och det gör jag med min plattång.

Många säger även att dom är så sugna på att testa att bli brunett när dom fick se mitt hår och jag säger bara. GÖR DET! Ni lever ju bara en gång. Och det går alltid att gå tillbaka till det blonda senare. Jag har redan vart så här mörk en gång tidigare och vet att det går att gå tillbaka. just do it ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback