Ny förälskelse!

Idag var man ledig men ändå så kan man inte vara hemma och ta de lugnt. Så jag kom precis hem efter att har vart på resande fot hela dagen. Började med massa ärenden innan jag åkte ner och hälsade på min kära mamma på jobbet eftersom dom säger att dom aldrig ser mig längre.
 Sen fortsatte jag ut till pappas jobb för att hälsa på honom och hjälpte till lite.  Så nu blir det att fixa till lite här hemma innan det är dags att ge sig iväg igen!



När jag var hos pappa så var vi även inne hos Lars " min farbror" som säljer kaminer och jag hittade en ny förälskelse som jag bara ska ha!! Den skulle vara så galet snygg här i lägenheten! Det blir som en liten brasa imellan glaset! Åhh så snygg är den! Så den ska allt min farbror få fixa för en bra peng till mig!
What do you think ?!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den var grymt snygg hjärtat :) skulle passa perfekt hos dig. <3

2010-10-06 @ 17:27:58
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt snygg! blir en mysfaktor nu till hösten/vintern! :)

2010-10-06 @ 17:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback